Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan



Assalamualaikum Dan Salam sejahtera ...

Ekonomi negara kita sekarang memang menyesakkan dada dan kehidupan kita. Harga barang yang melambung manakala pendapatan kita hanya cukup-cukup makan jer. Kadang-kadang kesian pada anak-anak apabila kita tidak dapat memenuhi keperluan mereka. Apabila kita melihat mereka tidur, kita dapat melihat wajah-wajah kesayuan mereka.
Apa yang mampu kita lakukan?
Adakah kita hanya berdiam diri sahaja, berserah pada takdir sepenuhnya atau kita akan mengambil tindakan untuk mengubah kehidupan keluarga kita.

Okaylah ... Saya ceritakan sikit kisah benar saya.

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan


Saya perkenalkan diri saya Rohaizam (izamdgreat) hanya berkelulusan setakat SPM sahaja. Dengan kelulusan saya tu apa kerja yang sesuai untuk saya. Hanya kerja sebagai Pengawal Keselamatan jer yang saya mampu. Saya penah mengalami masalah kesempitan hidup yang serius sehingga hampir hilang kewarasan berfikir saya. Setiap hari tak boleh nak lelap mata fikirkan apa yang harus aku lakukan. Menagis semahu-mahunya di Masjid mengenangkan masalah yang saya tanggung. Syukurlah saya ada isteri yang tak jemu-jemu memberi sokongan. 

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan


Kata orang usaha tangga kejayaan..

Saya pun searchlah kat pakcik Google lihat, cari-cari apa yang boleh saya lakukan untuk menambah pendapatan. cari punya cari sehinggalah saya tertarik dengan satu iklan yang menyatakan boleh jana pendapatan sehingga RM30K sebulan. Saya pun bacalah dan lihat berapa modal yang saya perlukan untuk saya bermula.Modal RM350 untuk bayaran ahli sekali seumur hidup, agak besarlah jugak buat saya. Dengan RM350 tu banyak barang keperluan lain yang boleh saya beli untuk family saya. Hanya dengan bertemankan sedikit keberanian dan keyakinan saya korbankan sedikit duit gaji saya untuk buat modal. saya terfikir biarlah saya ikat perut bulan ni mana tahu dengan izin ALLAH saya mendapat rezeki yang lebih selepas ini.


Janji ALLAH itu pasti pada mereka yang berusaha..

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan



Pada hari pertama saya buat bisnes ni, saya dah mula nampak duit mula mengalir masuk akaun. Setiap hari saya nampak pendapatan saya semakin bertambah. Saya sungguh tak sangka bisnes yang saya buat niacah-acah berani sebenarnya telah mengubah kehidupan saya sekeluarga. Saya betul-betul bersyukur dengan nikmat yang telah Allah berikan pada saya. Nak kata dah jadi orang kaya sekarang ni takdalah, tapi dah mula merasa nikmat kebebasan kewangan. Dah mula dapat memenuhi keperluan isteri dan anak-anak. Sebagai seorang bapa atau ibu semestinya kita memikirkan keselesaan keluarga kita.

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan

Bisnes Yang Memaksa Aku Terima RM30K Sebulan


Di Jamin anda tidak akan menyesal buat bisnes ni malah anda akan berterima kasih kerana telah mendapat info ini. Saya berharap perkongsian sebenar saya ini dapat memberi manfaat pada sesiapa sahaja. 

Sila share post ini jika anda juga ingin membantu rakan-rakan yang lain..


P/S : Jangan pernah mengalah untuk mengecapi kejayaan..

Baca Juga Artikel Berkaitan

Catat Ulasan

0 Ulasan