[Kajian] Software Duit Cloud - Cara Mencari Duit Online

[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online

Duit Cloud Betul ke atau Tipu?


Affendy Zain, pengasas laman web duit cloud dan juga jutawan muda dari Kajang Selangor, Malaysia mendedahkan rahsia bagaimana beliau menjana jutaan ringgit Malaysia dengan menggunakan komputer dan telefon bimbit bekerja hanya beberapa jam seminggu melalui perisian duit cloud.

Persoalannya? Betul atau tipu?

Ramai orang bertanya, perisian duit cloud betul ke atau tipu? Adakah ia Scammer? Mari kita ketahui sama-sama..

[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online

Mesti anda pernah dengar duit cloud sebb itulah adnda sampai ke blog post ini untuk ketahui lebih lanjut tentang program duit cloud bukan? 

Apa itu program duit cloud? 

Betul ke perisian duit cloud Affendy Zain ini boleh hasilkan duit beribu-ribu dalam seminggu? Mesti itu persoalan anda bukan? 



[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online

[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online


[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online



Di laman utama duit cloud, Affendy Zain mendedahkan rahsia bagaimana beliau menjana jutaan ringgit Malaysia ke CIMB bank bekerja hanya beberapa jam seminggu menggunakan komputer atau telefon bimbit melalui perisian duit cloud.

[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online


Pastinya bermacam-macam persoalan timbul di dalam fikiran anda sekarang bukan? adakah duit cloud tipu? adakah duit cloud scammer? duit cloud tipu atau betul ke?

Ok baiklah..
Duit Cloud Review - Betul atau Scam?
So apa sebenarnya duit cloud ini, laman web yang sedang hangat diperkatakan oleh ramai orang di Malaysia sekarang.
[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online
Laman utama: www.duitcloud.com
Pengasas: Affendy Zain
[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online

Usia domain duit cloud: 5 bulan 25 hari semasa artikle ini mula-mula diterbitkan pada 18 Mei 2019.


Betul ke boleh buat duit online dengan Duit Cloud?

Apa sebenarnya perisian Duit Cloud ini? Tentu anda masih tertanya-tanya bukan?
Duit Cloud Review: Duit cloud sebenarnya adalah sebuah portal laman web, dimana anda boleh buka melalui melalui pc dan smartphone. 

Perisian DuitCloud ini anda tak perlu install pada pc atau smartphone. Anda cuma perlukan pc atau smartphone untuk login ke portal duit cloud anda. 


So...


Untuk masuk ke portal duit cloud anda mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 1 lesen yang sah. Anda tidak akan dapat access masuk ke portal ahli jika anda tidak mempunyai lesen. Lesen ini kegunaannya adalah untuk "mining" duit cloud.


PENTING! Untuk yang betul-betul berminat sahaja, anda boleh dapatkan lesen masuk ke portal duit cloud di laman utama duit cloud melalui tempahan online.

Layari laman utama duit cloud di www.duitcloud.com atau boleh Klik sini.


So, 
gambar dibawah merupakan screenshot access ke portal ahli duit cloud. Anda boleh login melalui pc atau smartphone. 

So begini rupa portal duitcloud, masukkan username dan password anda untuk masuk ke portal ahli.

 [Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online
Login ke portal duit cloud anda, dan anda akan nampak Jumlah Pendapatan Terkumpul, ini merupakan income anda hasil dari cloud mining melalui portal duit cloud.


Duit Cloud Testimoni: Melalui duit cloud, anda sebenarnya membeli license untuk perisian yang akan berjalan secara sendiri menggunakan teknologi AI dan apabila anda tekan satu butang berwarna HIJAU di portal ahli, duit akan mula berjalan setiap saat, setiap minit dan mengumpul sedikit demi sedikit duit sehingga lama-lama menjadi bukit. Ia adalah mining duit dari internet melalui cloud server.


Kalau anda perasan, setiap beberapa saat, duit akan dikumpulkan ke dalam akaun Duit Cloud anda kerana ia berjalan setiap saat dan setiap waktu.


Bagaimana Nak Bermula Dengan Duit Cloud?

Untuk mengaktifkan mining duit cloud tekan butang 
Mula DuitCloud pada portal duit cloud anda, pastikan Status Cloud: ON Ini menandakan cloud mining sedang berjalan, duit masuk setiap saat ke portal duit cloud anda.
[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online
Tekan butang berwarna hijau (Mula DuitCloud) pada portal anda untuk mengaktifkan Status Cloud. Pastikan Status Cloud: ON, dan biarkan perisian ini berjalan 24 jam untuk mining duit cloud.

So anda hanya perlu tunggu dan anda akan melihat baki duit pada duit cloud anda meningkat dari minit ke minit setiap hari 24 jam. Perisian ini akan berjalan secara automatik 24 jam sehari dan hanya akan berhenti jika anda tekan butang Henti DuitCloud.

Jadi, apabila anda tekan butang Mula DuitCloud, pada portal anda, mining duit cloud akan mula berjalan terus. 

Anda boleh biarkan program ini berjalan 24 jam. Jana pendapatan pasif secara autopilot, duit automatik masuk ke portal duit cloud anda walaupun anda sedang tidur atau pergi berjalan-jalan.
Software Duit Cloud - Jana Income Otomatik Dirumah
Buat duit dengan handphone atau pc anda! Hanya perlu klik install di cloud sekali seumur hidup sahaja dan biarkan ia berjalan sendiri sahaja sampai bila-bila.
So, pastikan anda menekan butang Mula DuitCloud kerana ini penting sekali supaya perisian ini dapat berjalan dan mining duit dengan betul di server duit cloud.

Jika anda tidak menekan butang Mula DuitCloud, anda tidak dapat mula menjana pendapatan harian, jadi pastikan anda lakukan ini, ini adalah penting sekali.

Jika anda baru membeli satu license, anda boleh tambah license perisian supaya ia dapat menjana pendapatan yang jauh lebih tinggi. Semakin banyak license anda, semakin tinggi pendapatan anda.

Melalui portal duit cloud anda, anda boleh upgrade lesen anda, lagi banyak lesen cloud anda, semakin banyak bonus harian yang anda dapat.

Bagi mereka yang sudah dapat sekurang-kurangnya 1 lesen perisian cloud, anda sebenarnya berpeluang untuk menambahkan lesen dalam portal ahli duit cloud

Anda boleh upgrade lesen untuk mendapatkan pulangan yang jauh lebih tinggi. 

Bayangkan jika anda ada satu perisian pun, anda sudah mampu melihat penjanaan pendapatan setiap hari. 

Inikan pula jika anda telah berjaya memasang sehingga 5 perisian di server cloud, sudah pasti pendapatan akan berlipat ganda. 

Bagaimana Nak Dapatkan Pembayaran Daripada Duit Cloud

Untuk membolehkan anda menerima pembayaran daripada duit cloud, pastikan anda mengemaskini maklumat akaun bank anda pada portal ahli. Masukkan nombor akaun bank dan pastikan ia betul sebelum anda tekan butang kemaskini.


Ingat, pembayaran terus ke akaun bank anda dilakukan 3 kali seminggu iaitu pada hari 
Isnin, Rabu dan Jumaat.

Bagi yang telah menerima duit anda, tahniah dan gandakan usaha dengan menambahkan banyak lagi lesen di dalam portal ahli anda.
Bagi anda yang masih belum menjadi ahli Duit Cloud, anda boleh segera ke laman utama duit cloud dan dapatkannya sekarang kerana perisian duit cloud ini memang benar-benar boleh menjana pendapatan sendiri secara harian untuk anda.

Jika anda sudah faham bagaimana sistem ini berfungsi, terus klik link dibawah ini untuk grab sekarang.


www.duitcloud.com


So kesimpulannya, duit cloud ini memang benar-benar boleh menghasilkan duit tanpa anda perlu berkerja keras, anda perlu hanya mengaplikasikan Sistem 3T Duit Cloud;

TEKAN butang MulaDuitCloud pada portal duit cloud anda.

TINGGAL perisian ini berjalan autopilot 24 Jam

TUNGGU duit masuk akaun.
Bukti pembayaran yang saya terima daripada duit cloud ke akaun CIMB Bank saya. 

[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online


[Kajian] Software Duit Cloud -  Cara Mencari Duit Online




So sudah terbukti duitcloud memang benar boleh jana income harian, so jangan tunggu lagi jom jadi ahli portal duit cloud sekarang.





Baca Juga Artikel Berkaitan